مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-30اقتصادي

سرمایه گذاری یکی از راهبردهای ماست


استاندار گیلان، بر اهتمام فرمانداران و دستگاه های اجرایی بر مولدسازی تاکید کرد و گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» قرار داریم و سرمایه گذاری یکی از راهبردهای ماست.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر اهتمام فرمانداران و دستگاه های اجرایی بر مولدسازی تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار داریم و سرمایه گذاری یکی از راهبردهای ماست.

اسدالله عباسی امروز، 10 خردادماه در جلسه ستاد مولدسازی استان گیلان، خواستار استمرار جلسات سرمایه گذاری شد و اظهار کرد: استان گیلان شاخص های خوبی در شناسایی عرصه های سرمایه گذاری و صدور مجوزهای بی نام و سرمایه گذاری خارجی و مشارکت اقتصادی و ضریب جینی و زنجیره ارزش دارد.

وی از دستگاه های اجرایی استان خواست در راستای اطلس سرمایه گذاری عمل کنند و افزود: دستگاه ها بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه های سرمایه گذاری را انجام دهند.

استاندار گیلان یکی از ویژگی های دولت شهید آیت الله رییسی را عدالت محوری دانست و تاکید کرد: رییس جمهور بر توزیع عادلانه منابع در همه مناطق کشور تاکید داشت که در این راستا قدم های مثبتی را در استان برداشتیم.

عباسی از شناسایی 413 عرصه برای سرمایه گذاری در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این عرصه ها 204 مجوز بی نام صادر شده است، لذا فرمانداران تا پایان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یکی از راهبردهای ماست

سرمایه گذاری یکی از راهبردهای ماست